Laman Web Baru dan Promosi Terbaru

Hmm....
agak lama sebenarnya tak update blog ini, 2 minggu rasanya,,

sebenarnya aku agak sibuk dengan laman web baru, yang mana dah selamat diubah dengan landing page, dan jugak tutorial membina laman web beserta autoresponder...

Pening sebenarnya, sebab aku redesign balik semua content, bahasa yang mana kurang cantik tu dah ubah supaya nampak lebih professional dan semua video aku download dan upload balik dalam youtube..

benda apa tu? laman web yang lama jugak..yang mana kalau sesiapa yang berminat untuk register domain .WS sendiri dan utilize domain tu untuk berniaga secara online, boleh la daftar untuk buat website...
nak buat website pun dah senang,,,dah ada tutorial untuk develop website.. nak guna autoresponder pun senang sebenarnya sebab dalam tutorial tu pun dah ada cara nak guna autoresponder..

dan tu lah sebenarnya kerja kedua aku,, belajar guna autoresponder untuk satu lagi website promotion aku..hehe...bagi orang Kamus free...

nak tengok apa hasil yang dah aku buat?

untuk tutorial pembinaan laman web, sila ke laman web http://www.emranosman.ws
untuk download kamus Internet Marketer percuma,, daftar di http://www.emranosman.ws/p/imdictionary/

dah cukup buat masa ni...aku nak balik rumah...nak layan 2 orang anak buah aku....
sorang setahun 6 bulan...yang sorang baru je 4 hari.....

pakngah nak balik jap lagi ye firdaus ngn faiz......

salam hormat semua..

No comments:

Post a Comment