Serba sedikit info tentang GDI.

Serba sedikit info tentang GDI.

1. Apakah GDI tu?

## GDI merupakan salah sebuah syarikat di USA ( Dah masuk sembilan tahun mereka beroperasi) yang menyewakan tapak hosting untuk web site kita dengan sewaan 10USD sebulan. Lebih kurang RM35-37 sebulan sewa yang kita kena bayar. Itu ajelah modal yang perlu kita sediakan. Selagi kita berminat nak teruskan dengan GDI, kita bayar je lah, tak perlu risau, kalau tak berminat, bila-bila pun kita boleh terminate, takde limitation kalau nak join GDI ni. Kita boleh buat website untuk perniagaan lain dengan sewaan domain dan hosting ini.

Klik link ini untuk info tambahan >>> http://www.perniagaaninternet.ws/r/emranosman


2. Macammana nak buat duit dengan GDI ni?

## Kita promosikan GDI supaya orang lain lain pun join sekali. GDI bagi dua pendapatan.

a. Upah Mencari orang baru. Setiap minggu dari hari Isnin ke hari Ahad malam, setiap 5 orang baru yang kita bawak masuk, kita dapat upah RM350. Kalau 10 orang kita dapat RM700 dan seterusnya. Minggu berikutnya mula dengan pengiraan baru.

b. Komisyen. Setiap orang baru yang kita bawak masuk kata akan dapat komisyen sebanyak RM3.50 setiap orang dan setiap bulan. Kalau dapat 10 orang, maknanya kita dapat RM35 setiap bulan. Kalau yang 10 orang tadi bawak masuk 3 orang sahaja setiap orang, maknanya level kedua kita seramai 30 orang. Bulan depannya kita akan dapat 10+30 = 40USD lebih kurang RM140. Kita akan dapat komisyen sehingga lima level, itulah pencen kita.

Klik link ini untuk info tambahan >>> http://www.perniagaaninternet.ws/r/emranosman


3. Berapa modal nak mulakan?

## 7 hari pertama selepas menyertai percuma, lepas tu baru mereka kenakan bayaran RM35 sebulan (USD10/bulan), itu sahaja modal yang kita perlu sediakan. Duit sewa tapak web kita tadi tu la. Itu je yang diperlukan, takde yang lain...takde additional payment, setiap bulan GDI akan tolak dari kad kredit / kad debit kita

4. Apa yang kita dapat dengan masuk GDI ni?

a. Peluang nak dapat pencen dan bisnes la.

b. Web site kita sendiri, contohnya www.emranosman.ws, atau www.nasikandar.ws atau apa sahaja yang nak kita letak namanya.


5. Apa yang perlu ada untuk kita mulakan?

## Tentulah internet dan kedua Kredit kad. Pasal GDI nak tolak duit sewa tadi tu melalui kredit kad. Kalau tak ada kredit kad, dapat kan debit kad, tapi pastikan ada duit tiap-tiap bulan RM37 dalam debit kad tu, baru dia orang boleh kutip duit sewa. Kalau tak ada jugak debit kad, pinjamlah kredit kad kawan-kawan dan bayar je kat dia RM37 tiap-tiap bulan. Namun di sini saya mencadangkan tuan2 dan puan2 menggunakan debit card kerana lebih mudah untuk didapatkan dan praktikal oleh semua orang tanpa mengira golongan. Kalau kat Malaysia ni, ada tiga bank yang cukup senang nak apply, samada Maybank, Public Bank, dan Al-Rajhi Bank


6. Bila boleh mulakan?

## Sekarang pun boleh. Bila kita register, dah boleh terus buat promosi, walau pun kita dapat 7 hari free, hari kelapan baru GDI ambil duit sewa tapak tadi tu. Tapi hari pertama kita dah boleh jalankan promosi besar besaran. Dah ada orang dapat duit pun walaupun GDI belum amik duit kita.

klik link ini untuk join ahli

http://www.perniagaaninternet.ws/r/emranosman

7. Macamana nak buat promosi, saya bukan pandai sangat nak cakap, lagi satu bukan ada masa nak keluar rumah ke hujung ke pangkal?

## GDI dah siapkan cara promosi paling mudah. Dapatkan nama dan email kawan-kawan, masukkan dalam ruangan "Jemputan" (Invite) dan klik 'Hantar:". Yang lain semua GDI buat.


8. Kalau saya tak faham lagi dan nakkan pertolongan, kat sapa saya boleh rujuk?

## Dekat upline anda boleh, dekat GDI boleh, dekat saya pun boleh. Dekat saya boleh melalui email pun boleh, telefon pun boleh... Register je kat GDI, nanti ada email upline (saya) yang anda boleh hubungi. Takpun join je forum, kalau ikut link saya, upline saya dah siap2kan forum untuk anda bertanya, semua soalan boleh dijawab,, takde masalah..

9. Ok, ajar saya bagaimana nak daftar?
## Dapatkan kredit card atau debit card dulu, kemudian boleh teruskan dengan daftar di website yang diberikan.. Ni lagi sekali saya paste kan.. http://www.perniagaaninternet.ws/r/emranosman

No comments:

Post a Comment