Taubat Seorang Blogger

Taken From : http://rajakamil.biz/2009/12/06/taubat-seorang-blogger/

Salam hormat;

Post kali ini berbentuk pesanan, dari seorang kawan kepada kawannya. Saya menganggap anda semua seperti saudara mara saya, dan juga seperti seorang kawan.

Kenapa saya katakan demikian? Ingat tak post yang saya ceritakan tentang kelahiran anak saya, saya tak sangka, saya akan menerima ucapan tahniah di atas kelahiran Raja Kamil Jr, alias Raja Abdullah Azzam. Toce,toce…:)

Justeru oleh kerana anda adalah rakan dan saudara saya, saya rasa saya patut kongsikan apa yang saya rasa.
Baru-baru ini, saya terasa seperti diuji dengan harta yang Allah berikan kepada saya.

Serius.

Jika dulu, kemisikinan yang menguji saya, sekarang ini, kekayaan yang menguji saya. Masya Allah, saya benar-benar terlalai dengan ujian ini.

Aduh, saya harap anda cepat-cepat sedar jika hidup dalam kemewahan nanti.

Alhamdulillah, pagi ini, saya bangun dalam keadaan rasa sangat berdosa. Terus saya ke google dan search Doa Taubat.
Jumpa !

Justeru, saya ingin kongsikan apa yang saya rasa kepada anda semua, beserta bonus,;bacaan doa taubat (featuring Raja Kamil :) )

Saya mohon doa agar dosa kita semua diampuni Allah. Saya juga mengharapkan agar doa kita semua diterima.

Persembahkan :

Download : Taubat – Penerangan
Download : Taubat – Doa

(sebar-sebarkanlah, tidak perlu kredit kepada saya atau blog ini, harap memberi manfaat kepada ummat yang sedang sakit ini)


No comments:

Post a Comment