Sanisah Huri - Semenjak Berjauhan...

salam....
hari ni dah pun hari ahad....ujung minggu aku tengah sibuk dengan persiapan untuk buah hati....
yes,, i'm getting engaged next week..... :)
adalah benda-benda yang perlu aku buat,,,, sebab tu la aku tak post beberapa hari ni...

untuk hari ni,, aku tanak bercerita panjang, just nak posting lirik lagu, dengan post link download untuk lagu ni....

Jangan cakap orang muda macam aku tak layan lagu lama,,, aku suka dengar lagu ni actually,,,,,, layan beb!

Semenjak Berjauhan
Artist: Sanisah Huri


Terangkan pada ku oh kasih
Terangkan apakah sebabnya
Usah kau malu usah kau ragu
Aku masih lagi menunggu

Dulu kita pernah gurau senda
Dulu kita pernah tegur sapa
Senyum mu mesra riang gembira
Pabila kita berjumpa

Semenjak kita berjauh-jauhan
Hilanglah dari pandangan
Mungkinkah perasaan telah lama
Ku lupakan untuk selamanya

Kau masih menjadi pilihan ku
Hati ku penuh mengharapkan
Walaupun dikau jauh dari ku
Kau tetap jadi idaman

__________________________________________________________________

link download...terpaksa guna line internet kat ofis untuk letak link.....
sila download dari 4shared....
ada problem plak bila guna broadband kat umah..line tak stabil.....

No comments:

Post a Comment