Posting lagi....

posting hari ni......

salam semua,, hari ni aku posting lagi,,,, semalam petang tak sempat nak masuk dan tak sempat nak taip posting baru,, hari ni aku bercerita la sikit,,,

hmm...malam tadi aku tak buat apa-apa, sampai rumah ingatkan dapat la pergi main futsal, rupenye cancel untuk malam semalam...ada yang nak pergi tengok bola la...ada yang outstation,,, last-last.....cancel la futsal untuk malam ni...

takpe la...at least aku ada masa untuk rehat kat rumah,,, sambil-sambil baring kat atas katil... ;)
bukak internet,, aku research apa yang aku suka,,

sebenarnya aku memang tertarik dengan website untuk buat duit kat internet, dan sekarang ni aku tengah berkira-kira untuk daftarkan diri untuk join salah satu daripada website tersebut, dah daftar jadi affiliate pun,, cuma blom ada masa nak pergi ATM nak masukkan duit untuk dapatkan content die, masalah yang utama yang aku selalu fikir, sebab ada banyak sangat website buat duit,, tapi semua takde yang nampak meyakinkan.....ada yang nanti 2-3 bulan ok,,, meletup-letup.....pastu terus diam.....alih-alih ok pulak selepas 6-7 bulan......

menakutkan sebenarnya....tapi tu la....kalau nak ikutkan,,, macam yang aku dah pernah baca dalam e-book-e-book panduan yang aku download....bukannya senang nak jadi usahawan internet,,, terpulang pada kite sendiri untuk buat sesuatu yang mana ianya akan buat kita senang akan datang,,, nak dapatkan duit orang tu bukannya senang..... tapi tu la..aku nak cuba jugak sedaya upaya aku......selagi boleh,, aku akan terus cuba untuk jadi orang yang berjaya dalam bisnes internet,,, dan bebaskan diri dari masalah kewangan yang aku hadapi sekarang....

siapa-siapa yang nak try and berminat nak jadi affiliate untuk pn lisa hilmi,, ataupun berminat nak tau macam mane die buat duit dengan youtube,, silakan la klik kat link kat bawah ni.....

Buat Duit Guna YouTube.......


cukupla kot untuk masa ni,, aku nak sambung buat sistem lagi, Shipping Agency sistem untuk Shipping department....yang mana bila siap sistem ni,, aku dah ada 3 working web-based system yang aku berjaya develop untuk company tempat aku kerja ni..Semuanya credit atas nama aku, yang mana aku boleh jual dan customize ikut suka hati aku, ahahaha...

Minat nak buat web-based system? bagi la email kat aku,, insyaALLAH aku boleh jadi developer untuk orang yang berminat.

versus.junior signoff rite now..... 14-01-2009, 1540hrs.......

No comments:

Post a Comment