Salam Perkenalan........

Post pertama untuk blog yang dikosongkan.....

Assalamualaikum semua....

Kalau ada orang yang masuk balik blog ni... tentu masing-masing confuse sebab dulu ada jugak aku masukkan post,,,, tapi tengok-tengok sekarang ni, ada pulak post pertama eh... ;)

Jangan mara... memang blog lama tu dah dikosongkan dan telah ditukar dengan nama baru, kalau dulu emranosman.blogspot.com ada content untuk team Liverpool,, sekarang ni emranosman.blogspot.com kembali dengan blog untuk aku bercerita kembali..cerita tu rasanya pada aku akan lebih personal kot...maknanye kalau suka,,, korang boleh la terus membaca,, kalau tak suka,,, tak payah la ea.....boleh la baca benda lain yang menarik dimata korang sekalian... ;)

Kalau nak jugak tengok post untuk tau cerita tentang Liverpool, rajin-rajinkanlah diri anda untuk masuk dalam blog aku yang satu lagi,, thekoparchive.blogspot.com, klik je link tu dan korang akan terus nampak blog bola tu.

Hmm...untuk blog ni, aku just nak bercerita apa-apa yang berkaitan dengan benda yang aku buat.. kalau katalah aku ada browse website yang agak menarik ke,, mungkin aku akan bercerita kat blog ni. Mungkin korang pun berminat jugak,, mana lah tau kan...leh la pergi ke website yang sama..

Oklah, tanak bercerita lagi..skang ni pun dah pukul 10 pagi,, ada banyak kerja lagi nak disiapkan.... kalau sempat mungkin petang nanti aku akan menaip lagi..

Salam........

versus.jr

2 comments:

  1. Top100Entrepreneur,, begitu la kira-kiranya....terasa macam nak menaip kembali plak...

    terima kasih sebab post komen kat blog saya..

    ReplyDelete