Menulis lagi.....

versus.jr menulis lagi....

09-01-2009

macam aku dah cakap....petang ni aku menaip lagi sebelum balik kerja....
hari ni merupakan hari malas sedunia,,,, ahahaha.....buat kerja pasal Shipping Agency sistem sekejap,,,, lepas tu aku

temenung mengadap internet....
pening actually,,,, tengok-tengok lubang apa yang aku boleh gunakan untuk tambah pendapatan.....

ada banyak website sebenarnya....cuma bergantung pada kite nak gayakan benda tu macam mane....

memang betul Allah kata ada rezeki kat mana-mana....cuma kite sendiri yang kena tau macam mana nak gunakan

sumber sedia ada untuk tambah pendapatan...
bergantung pada kurniaan yang Dia berikan....iaitu cara kite menggunakan akal dan mengadaptasi situasi.....

entahlah...cuba dan cuba lagi kot...
mencari yang mana satu peluang terbaik untuk aku.....

ok,,tukar cerita lain...
memandangkan dah lama aku tak carik lagu.....hari ni aku mencari lagu.....
sekali carik lagu ada lah dalam 20 hingga 25 lagu......
saja-saja untuk menambah koleksi...
teringat masa dulu...masa aku kat UK,, dulu nickname aku tokey-mp3 sebab orang akan utilize aku untuk carik lagu,,

sampai skang ni,, aku kumpul la jugak mp3 sikit,,,, sampai la aku berjaya kumpul lebih kurang 10 ribu lagu.....yang

mana kebanyakannya lagu melayu,,,,

cara aku senang je...
pi la kat website radio tempatan,,,, ada hot.fm ngn era,,,, tengok la carta lagu die....
then cari la kat google.....

untuk lagu yang agak baru kat pasaran,,, memang susah nak carik,,, tapi untuk lagu yang dah kuar lebih kurang dalam

sebulan++,, insyaALLAH ada.....

tu antara minat aku masa online,,, selain dari mencari maklumat,,, aku mesti akan carik lagu untuk halwa telinga.....

dah penat menaip...maghrib pun dah nak masuk,,,, rasanya sampai kat sini je la kot aku menaip.....
nanti esok kalau ada masa,,, insyaALLAH aku akan post lagi benda-benda mengarut untuk bacaan aku dan semua

orang yang masuk blog ni...

salam.....

versus.jr signoff now....

No comments:

Post a Comment