Serba sedikit info tentang Autoresponder

Autoresponder merupakan satu sistem yang akan membalas setiap emel yang dihantar kepadanya, anda boleh setkan samada untuk menghantar satu mesej atau banyak mesej secara berperingkat dengan menetapkan masa penghantaran.

Ianya pasti akan memudahkan anda untuk menghantar apa sahaja maklumat pada bila-bila masa yang anda mahu. Pemasaran internet dan autoresponder saling memerlukan antara satu sama lain kerana anda akan mengambil masa untuk berjaya dalam bisnes internet ini jika tidak menggunakan autoresponder.

Autoresponder digunakan untuk memudahkan tugas pemasaran seorang usahawan internet. Mungkin anda pernah mencari informasi tentang Autoresponder, tetapi pada pendapat saya autoresponder Trafficwave adalah salah satu autoresponder yang amat dicadangkan.

Memang untuk membayar servis bulanan untuk autoresponder sebanyak RM63 adalah mahal. Tetapi dengan adanya autoresponder sendiri, anda boleh mempromosikan perniagaan anda dengan lebih efektif dan lebih mudah untuk menjana pendapatan melalui internet. Sebagai contoh, jika anda mempunyai 2000 email dalam autoresponder anda, bila anda promosikan barang/produk bernilai RM30 dengan 10% daripadanya membeli produk tersebut, anda akan menjana keuntungan sebanyak RM6000, lebih dari mencukupi untuk membayar servis autoresponder anda selama lebih kurang 7 tahun!

Hanya setupkan kempen anda, promosikan landing page yang mana pembaca boleh mendaftar dengan kempen tersebut, dan lakukan promosi untuk produk anda melalui emel kempen. Nampak susah, tetapi jika anda mahu, ada tempat untuk mempelajarinya dengan percuma!

Oleh itu, jika anda belum dapatkan autoresponder saya amat mengesyorkan anda dapatkannya disini:

https://www.trafficwave.net/cgi-bin/newmember/enrlform.cgi/richeremran/paid

Dan jika anda mahukan ilmu untuk menggunakan laman web anda, kemudian setup autoresponder secara percuma, sila daftar nama dan email anda di http://www.emranosman.ws

No comments:

Post a Comment