Nice Wording 2

"Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang, atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini"

"What do we manage to achieve next year, or the next five years, or even ten years from now are all based on your choice and decision made by you TODAY"

-Irfan Khairi


"Saya fikir walaupun saya miskin, saya mesti berikhtiar untuk berjaya. Dan untuk berjaya mesti melalui perniagaan"


"I think even though I'm poor, I must work really hard to succeed. To become a successful person, it had to be through business"

- Dato' Hussamuddin


"Apa yang paling penting adalah setelah kita miliki segala-galanya, maka satu lagi yang kita beri adalah kepada masyarakat"


"The mose important thing after we own everything, you have to give at least one to the community"

-Dato' Dr Azman Ching


Aku tak tau betul ke tak translation aku, cuma saja je nak berkongsi sedikit kata-kata yang diambil dari kawan2....

No comments:

Post a Comment