Kebaikan Autoresponder....


Hmm...saya ambil sedikit informasi dari tuan ammar zahar
kita kerana dia menerangkan dengan baik mengenai
autoresponder dan kebaikannya untuk kita
pendapatan berterusan melalui internet.

"Saya faham, ramai yang merasa beban dan takut untuk
dapatkan autoresponder sebab harganya dan bayaran
tiap-tiap bulan.

Anda mungkin fikir..

"Alah, tak mampulah"

"Aku tak ada duit macam mana nak bayar autoresponder"

"Berniaga di internet pun terkial-kial lagi"

Itu semua pada saya hanya pandangan negatif
dari kita sendiri.. Cuba buang tanggapan tu
dan mula bersikap positif dan berani..

Dan jika nak ambil autoresponder, saya
cadangkan autoresponder yang saya sendiri
gunakan. Klik link dibawah untuk mendaftar..

https://www.trafficwave.net/cgi-bin/newmember/enrlform.cgi/richeremran/paid

Saya yakin kalau anda dah mendaftar dan berusaha
mengumpul email, anda takkan menyesal dan anda
akan berterima kasih kerana saya mencadangkan anda..
"

Bayangkan dengan adanya autoresponder, anda sebenarnya
memudahkan kerja anda untuk menyebarkan maklumat
kepada prospek baru yang ingin membeli dengan anda.

Dengan adanya pelanggan yang mendaftar dengan anda
dibawah kempen email yang anda sediakan, yang mana
dalam email kempen tersebut anda letakkan promosi supaya
pelanggan boleh membeli produk yang anda wakili,
ianya akan menjadi lebih mudah.

Bayangkan jika anda mempunyai 500 pelanggan sahaja
dalam mailing list, dan anda promosikan produk bernilai
RM30 setiap satu, jika seratus atas 200 orang yang membeli,
sudah tentu anda mampu menjana pendapatan
sebanyak RM3000 - RM6000, tolak kos? untuk autoresponder,
anda baru je bayar RM60 sebulan, sebenarnya anda boleh bayar
yuran autoresponder selama 50 bulan!

tambah baiknya, bila anda promosikan autoresponder pulak,
seperti trafficwave, anda boleh dapat komisyen bila ada
pelanggan anda yang berminat untuk menggunakan
autoresponder dan anda ajak dia register dibawah anda,

tengok, pendapatan 2 dalam satu kan? anda dapat duit dari
perniagaan affiliate melalui email kempen,
anda dapat jugak pendapatan hasil dari affiliate trafficwave pulak!

jom...register autoresponder trafficwave di

https://www.trafficwave.net/cgi-bin/newmember/enrlform.cgi/richeremran/paid

No comments:

Post a Comment